Y Mallorca? pronto tambien querran ser independientes, ya que como ellos dicen son catalanes de segunda.
Y Mallorca? pronto tambien querran ser independientes, ya que como ellos dicen son catalanes de segunda.
cuan no hi ha arguments, es frivolitza, cap problema, veig que no estem a la mateixa ona, cada dia tinc més clar que tenim d'anar per feina. De totes maneres respecto i m'agradaria que les illes balears també optessin per l'independencia, ja veuriem qui pagaria l'atur i les autopistes espanyoles.
Si follas para olvidar ponte el condon antes de empezar.
eso eso... y galicia, y canarias y ceuta y murcia, di que si, toma ya
Por cierto pensaba que los independentistas pacifistas catalanes estabais mas preparados para el dialogo, pero en cuanto se plantean un par de preguntas que no sabéis contestar o simplemente os incomodan, dais por callada la respuesta, muy peroquemuy bien.
VALERIA. Serie Angel o demonio
Soy un Malak